Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Odsíření práškového granulačního kotle K3 na Teplárně Olomouc
Haluza, Jakub ; Lisý, Martin (oponent) ; Skála, Zdeněk (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá studií proveditelnosti odsíření práškového granulačního kotle K3 na Teplárně Olomouc. Kotel K3 spaluje černé energetické uhlí a po 1.1.2016 již nebude plnit nové přísnější emisní limity. Práce ve své teoretické části mapuje použitelné odsiřovací metody, z nichž se jako nejvhodnější jeví polosuchá metoda NID. V praktické části je proveden stechiometrický výpočet spalin a dále bilance vstupních surovin a výstupních produktů. Je potvrzena možnost použití této metody. Dále je zpracována kalkulace ročních provozních nákladů na odsiřovací proces a uvedeny reference již instalovaných NID systémů.
Náboženství v Radě bezpečnosti Organizace spojených národů
Formánková, Marie ; Parízek, Michal (vedoucí práce) ; Dostál, Jan (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá výskytem výrazů s náboženským významem v záznamech Rady bezpečnosti Organizace spojených národů. Náboženství se projevuje v soukromě i veřejné sféře, v níž zasahuje i do politického a mezinárodního dění. Jelikož je v různých podobách přítomno i v Organizaci spojených národů, klade si práce za cíl zjistit, zdali se náboženství projevuje i v Radě bezpečnosti a případně v jakých podobách a souvislostech. Dále se snaží nalézt odpověď na otázku, zdali po roce 2001 došlo k dočasnému zvýšení počtu zmínek o náboženství. Diplomová práce kromě odborné literatury vychází z analýzy záznamů jednání Rady bezpečnosti, která se uskutečnila v období let 1996-2006. Byl vytvořen dataset obsahující ¼ jednání za dané období, což znamená 550 záznamů z celkových 1 998. Pomocí analýzy těchto dokumentů se práce zaměřuje nejen na samotný počet náboženských výrazů a jejich podobu, ale i na možné příčiny, které mohou jejich přítomnost ovlivnit. V první řadě se jedná o tematické zaměření jednání RB OSN, se kterým je pracováno jakožto s hlavním faktorem výskytu odkazů na náboženství. Práce se proto snaží zjistit, zdali opravdu představují zásadní roli a v jakých tématech se náboženské aspekty vyskytují nejčastěji. Kromě těchto aspektů se zabývá i složením aktérů účastnících se jednání a jejich...
NEOSTEL Fly-Eye Optics Alignment Aid System (AAS) - design
Budasz, Jiří ; Lédl, Vít ; Pleštil, Jan ; Steiger, Kateřina ; Steiger, Lukáš ; Václavík, Jan ; Veselý, Martin ; Vít, T.
The aim of this document is to describe the design of the Fly-Eye Optics Alignment Aid System.
Odsíření práškového granulačního kotle K3 na Teplárně Olomouc
Haluza, Jakub ; Lisý, Martin (oponent) ; Skála, Zdeněk (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá studií proveditelnosti odsíření práškového granulačního kotle K3 na Teplárně Olomouc. Kotel K3 spaluje černé energetické uhlí a po 1.1.2016 již nebude plnit nové přísnější emisní limity. Práce ve své teoretické části mapuje použitelné odsiřovací metody, z nichž se jako nejvhodnější jeví polosuchá metoda NID. V praktické části je proveden stechiometrický výpočet spalin a dále bilance vstupních surovin a výstupních produktů. Je potvrzena možnost použití této metody. Dále je zpracována kalkulace ročních provozních nákladů na odsiřovací proces a uvedeny reference již instalovaných NID systémů.
Neumím citovat a vůbec mi to nevadí...
Krčál, Martin
Příspěvek popíše, k čemu slouží citační software a jak tvořit správné citace bez toho, niž byste znali normu ČSN ISO 690. Primárně se bude věnovat automatické tvorbě citací bez nutnosti vyplňování údajů. Budou představeny vybrané funkce a nástroje systému Citace.com a Citace PRO (importy z katalogu, ISBN, DOI, citační lišta do Firefoxu a plugin do Wordu).
Prezentace: Stáhnout plný textPDF
Internetová reklama jako nástroj marketingu
Šolín, Petr ; Krsek, Libor (vedoucí práce) ; Horný, Stanislav (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o internetové reklamě jako nástroji marketingu. Cílem této práce je správné pochopení pojmu internetová reklama a také souhrn nepsaných pravidel a doporučení internetové reklamy pro firmy. Teoretická část se zabývá marketingovým mixem jako důležitým prvkem marketingu, pokračuje vysvětlováním pojmu internetová reklama a jejích třech nedílných části. Mezi tyto části řadíme Search marketing, Textovou reklamu, Plošnou reklamu. Každé z těchto části je věnována samostatná kapitola vysvětlující podstatu daného pojmu. V závěru teoretické části jsou zmíněny modely pro platbu za reklamu a také nástroje pro měřitelnost internetové reklamy. Praktická část je rozdělena na dva díly. První obsahuje výběr firmy, na které je testován nástroj Google Analytics. Výsledky měření jsou zobrazeny na příkladech a náležitě interpretovány. Druhý díl obsahuje vyhodnocený marketingový průzkum. Výsledky jsou použity spolu s daty z měření pro vyhodnocení hypotéz. Následně jsou sepsána zmiňovaná pravidla a doporučení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.